[pianotech] Re: OT - humour

Stéphane Collin collin.s@skynet.be
Tue, 10 Sep 2002 23:29:41 +0200

---------------------- multipart/alternative attachment
Well done, Alan.

Just one thing, between your lines.

  Monsieur: La plume de ma tante est sur la bureau de mon oncle.

no no no ! correct is : "... sur le bureau ..."

   La plume? Non, le stylo.=20

This could be.  But official recommandation is : "Non, le porte-plume."  =
"stylo" is from the english "stylograph".

  Frankly, we like to eat frogs sauteed in butter & milk. With syrup. We =
call it French Toads. Or was it Flange Toads?

Oui.  Et nous aimons le pav=E9 de boeuf po=EAl=E9 au beurre, flamb=E9 au =
tr=E8s-vieux cognac, sal=E9 (=E0 la fleur de Camargue), poivr=E9 (aux =
cinq baies), et agr=E9ment=E9 d'une mousse de foie de canard, sur un lit =
de laitues fra=EEches (ou mieux : de roquette), et avec des frites =
(pardon ! Des pommes frites).  On appelle cela un Tournedos Rossini.
  =20
  Alan Barnard

Steve Collins

---------------------- multipart/alternative attachment
An HTML attachment was scrubbed...

---------------------- multipart/alternative attachment--

This PTG archive page provided courtesy of Moy Piano Service, LLC